den 15 december

vart med min mormor och hennes mormor idag när det skulle vaccineras, kan tycka det är förjävligt att de fick stå nere i hamnen köa i en halvtimme, sen när man väl kom in fick man vänta ännu mer. kan tycka det är väldigt märkligt att låta de äldre vänta så länge, istället för att organisera det på ett bättre sätt.
pricken över i ett vart när en tant höll på att svimma, men som vanligt låtsas alla som om det ej ser det, de kan nog vara skadligt att hjälpa någon annan. självklart hjälpte jag till, tur va väl det, när jag väl fick henne till en stol så svimma hon till.
nej fan inte nog med att ni ska spruta in gift i våra kroppar, så ska man vänta en lång jävla tid, de kändes som om man skulle in i ett hitler läger för fan.
är glad över att jag ej tagit sprutan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0