Featuring Natalie

Nu blir säkerligen någon här & där överlycklig, but It's on me.. Iallafall, anledningen till att jag skriver här är för att Sara's dator har gått och tagit självmord. Tycker skit synd om henne, speciellt när jag berättar vilka filmer jag laddat ner och sett, ni ska se hennes utbrott.

 Ja.. jag vet inte vad man ska skriva här? Har ju sett en del skräck exemplar, måste man verkligen hänga ut folk i sina bloggar? Folk har på fullaste allvar värsta bitch fight genom datorn, sjukt underhållande för mig så jag tackar och bugar Ladie's and "Gent's". Anywho, idag har Sara varit med mig och tjejerna på en liten fika. Vi var åtta tjejer och två killar. Jag lovar det lät som en hönsgård där, sjukt roligt.

Helgen som jag och Sara spenderade tillsammans var också sjukt underhållande. Fredagen tog endån priset Jag Tanja Sara och Aldijana ihop slutade me en hel del skratt anfall. Inga detaljer avslöjas där inte. På Lördagen stannade vi hemma och lagade mat <3 OOOH YEE säger jag bara. You know how I like it, fat n' Juicy baaaaby!
Imorgon blir det ett litet besök på färgglada tingsrätten tillsammans sen väla för lite julklapps shopping & present shopping till min Hani. Jag älskar hur jag kan dra me Sara på mina shopping turer, hihi. Yes det var nog allt.




                                        N' I'm out / Natalie


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA

2009-12-21 @ 11:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0