en heldag..

vilken dag jag har haft idag, har varit på studiebesök idag hos J och Y, mysigt värre, blev lunch på max och sedan lite slagsmål med J. vi ska då börja på mma har vi planerat, så vi tränade lite inför det.
jag vann så klart, träffade hennes nerv ett par gånger så vart hon ej lika kaxig längre.
mesig som fan är hon men ack så kaxig, får liksom försöka åndra på det.

sedan bar det av hem till Y.
vi hämtade lina på dagis som blev rätt lycklig över att båda jag och hennes mamma hämta henne :)
nu har vi nyss gjort tacos och yasse trodde hon skulle dö, blir så lätt när man trycker ner maten precis som om någon ska ta det ifrån henne.

längtar som fan nu, snart börjar matchen. och min talangfulla man dyker upp på tv´n.
har kollat på hans klipp på nätet hela dagen, shit vilken talang han har, som killen rör sig, får rysningar bara jag tänker på det.
här kommer en bild på oss iallfall, kommer bröllopsfotona senare ikväll med, verkligen jätte vackra !


Kommentarer
Postat av: kathy

hahahahaahahahahha haAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA hahahahahaha HAHAHAHAHAH



va fan tror du???

2010-04-25 @ 11:40:55
Postat av: sara

sluta trakassera mig kathy, och sluta vara avundsjuk.

2010-05-11 @ 09:41:07
URL: http://goonilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0