fyllelagen !

okej fan vad bra jag är, hitta den nu

artiklen handlar om en 50-årig man som vart berusad och ville ha sex med sin fru då han tog fel och det vart dottern han genomförde ett samlag med.
enligt mannen själv så vart han väldigt berusad och dottern har då somnat i hans säng.
men jag har en fundering då, hur full man är så måste man känna skillnad på en 16 åring och en 50 åring.
menar ska det finnas en lag som heter opps jag vart full gör inget va?
är så jävla trött på män som alltid skyller på spriten det äcklar mig, jag menar hur tror alla att flickan känner sig? vaknar mitt i natten av att ens egen pappa tränger in i henne. höjden av svineri.

i mina ögon så har han bara varit lite fyllekåt och tagit det han kommit över. detta kanske låter väldigt hårt men vad sa man göra, i och med personen i fråga som, och han trodde det vart frun som sov så räknas det endå som våldtäckt, det vart hur som helst inte frivilligt.
och tyvärr alla män, varje kvinnas dröm är inte att väckas mitt i natten av att man har sex !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0