måndag..

så har ännu en helg gått, blev grillfest i lördags, och lite annat med Dzejna och Jojo, hahah dör bara jag tänker på det.
igår vart det ännu en middag, blev smörgåstårta, som jag måste träna typ två gånger om dagen nu efter denna helgen.
rätt illa måste jag säga. men det är lungt man hinner väl komma i form inför sommaren :/
annars blir det hundbadet för mig haha.

nu ska jag hjälpa pappa lite, han har tömt hela vardagsrummet och nu ska han  måla, duktig han är !
blir arbetsförmedlingen en runda för mig snart och sedan en efterlängtad fika med Jacky.

har tänkt på en sak som irriterar mig rätt mycket, kungabröllopet.
Victoria ska äntligen få sin Daniel, vem fan bryr sig? varför i helvete ska våra skatte pengar betala hennes bröllop, hennes pappa är för fan stenrik.
men nej då, då ska skatte pengarna gå dit, vi har ju så bra ekonomi i detta landet att det är klart att VI ska betala deras ruttna bröllop.
men om rätt ska vara rätt så tycker jag att svenska folket ska få välja vem hon ska gifta sig med.
så vad tycker ni, Victoria och Lilla Al-Fadji, klingar rätt bra det va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0