cry me a river

har varit i stan idag, hitta som vanligt INGET, blir så jävla irriterad varje gång, varför göra reklam för något som enda inte finns, vad är det med de liksom?
det enda de får är besvikna kunder.


kan säga att jag kommer sten decka idag, är sinnesjukt trött, känns som om jag håller på att bli sjuk, lagom till alla hjärtansdag (H), som de flesta vet brukar min telefon vara avstängd på den datan, och jag ligger då i fosterställning i min säng och tänker på alla svin som jag TACK gode gud ja blivit av med.
ska inhandla allt inför dagen nu i veckan, tycker sjukt synd om mig själv, cryyy me a river !

internet är snart på plats där hemma och då blir allt som vanligt :D

godnatt folks


Kommentarer
Postat av: Kerstin

HAHAHAHA du är störd. Du låter riktigt deprimerad lilla Gonilla! Men det löser sig sa vi ju ;) dubbel dejt kanske? <3

2010-02-10 @ 19:48:33
Postat av: sara

hhahah ja dubbel dejt, ska gå o köpa en sån docka man blåser upp de kan vara min dejt (H)

2010-02-11 @ 09:25:08
URL: http://goonilla.blogg.se/
Postat av: Kush

Cry Me A River. I Build A Bridge And Get Over IT!

2010-02-13 @ 13:19:05
URL: http://kusheeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0