irriterande måndag !

sovit som en jävla stock idag, vakna på rätt sida till och med, men vid frukosten kom jag på hur k*k mycket jag har att göra idag, så kill me istället. 
två telefon möten, måste STOR städa huset emellan också, har haft ett möte varade 9o min, så de är långa dessutom. ska försöka planera allt som händer i veckan med så slipper jag stressa.

har två klagomål idag, fint jag börjar veckan, right?

solcenter, alla som bor på högaborg/eneborg eller som har vänner som bor där vet vad solcenter är, i den lilla backen, de har bra solarium men jag måste säga att servicen är åt helvete. har hört många klaga och nu när det hände mig så tänkte jag att jag ska fan ta kontakt.
hela historian va så här att jag vart ute och gick hade en femtiolapp på mig så tänkte drar in och solar, givetvis tar maskinen pengarna och stängs av, ringde de nr som står att man ska ringa om det är något.
personen (en man) säger då att jag ska skicka mitt konto nummer också ska han föra in pengarna, jag skickar kontonr men några pengar har man inte sätt röken av, jag som då i flera år har solat där misste de ganska snabbt, det hade varit bättre de varit ärliga och sagt att de ska se över problemet än att lova en pengar som då aldrig kommer. så ni får man ta och leta upp en att ställe där brännan blir perfekt :/

det andra är comhem, har inte ens en förklaring på detta men nu kan dra åt helvete !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0