loose your mind?

lita aldrig på att dina medmänniskor ska ha din rygg, ställa upp osv, du måste lita på dig själv !
du själv kan fixa det, du själv kan ställa upp för dig själv, egentligen behöver du ingen annan, tills där kommer en underbar person som du vill dela allt med, där är det skillnad.
alla får vi lära oss detta genom den svåra vägen tyvärr, jag har lärt det mig många gånger nu, hoppas detta va den sista gången.
människor tänker inte längre, jag hade också kunnat vara kvar i att bråka, skrika, slåss osv som jag vart för två år sen, men varför? ska man inte kunna utvecklas som människa utan att det ska komma några få idioter som vill dra tillbaka än? nej tack är ingen svag person så säger det med stolthet, lämna mig ifred så kommer vi alla må bättre !

Kommentarer
Postat av: yasmine

Neeheee mig blir du ej av med. muhahahahahaha =)

2010-02-15 @ 16:24:55
URL: http://yasminaren.blogg.se/
Postat av: sara

hahaha dig vill jag inte bli av med heller, de va mer en tankeställare till mig själv (H)

2010-02-15 @ 19:47:29
URL: http://goonilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0