nytt hus, nytt liv, nya mål?

nu har jag varit vaken sen halv sju, är satans trött kan jag bara säga, önskar att allt det här med flytten skulle vara över. ska till det nya huset snart med papi, tänkte jag ska fota så ni ska få se senare.
fast kan säga redan nu att kolla på bilderna med ett öppet sinne och en massa fantasi !

som alltid har pappa och mamma valt ett hus som de behöver göra om helt nästan, men men pappa tycker de är kul och vi andra tycker de är kul när han får damp så de är ganska lugnt !

ska gå ner och ta tvätten snart och sedan göra vid mig bara, hörs later <3


alla minns denna låten right? va med i eva och adam ! minnen

Kommentarer
Postat av: G2 / Gosia

Jo, jag håller med dig. Men jag tycker att det är riktigt tråkigt att hon inte är lika uppskattad som den "sockersöta" Tylor Swift.

Jag spyr på Disneys produkter, ärligt :S

2010-02-01 @ 14:49:21
URL: http://gosia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0