whats poppin peeps...

har tänkt på en sak att mina dagar ser likadana ut, fast idag hade jag sovmorgon till nio (H)
gick upp slängde in en tvätt, gick och köpte bullar, käkade frukost, plocka undan alla kläder på mitt rum som jag drog fram igår osv.
och nu lite egen tid framför datan, vart på förfest hos Pikey igår, han hade fyllt år i veckan, påvägen hem drog jag inom en bar och träffade en gammal klasskompis, men tog bussen hem redan tolv och somnade därefter :)

idag blir det kalas för hela slanten, ska städa hela huset snart, sen ska jag lägga mig i ett välförtjänt bad. gästerna kommer inte föräns sex så de är ganska lugnt än så länge.
om jag har tur så tittar Safa förbi idag, hon måste checka in huset med, nästan allt är upp packat nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0