a new life please

dålig uppdatering today i know, men finns saker som är viktigare, fast jag vet om att alla är så intresserad av vad som pågår i mitt liv !

har varit på kalas idag, min fabror fyllde 35, han börjar bli gammal, fast han gillade ej att jag uttala mig om det riktigt.
imorgon börjar flytten, jag och pappa ska börja iallafall.

kanske jag har kommit på vad jag vill göra med mitt liv just nu, men för det behövs pengar plus jag behöver prata med en person, men tror ej det blir något problem.
så snart kanske helsingborg slipper mig vem vet, eller rättare sagt så slipper jag helsingborg ;)
tänker ej berätta vad jag planerar folk har alltid behovet av att vara så jäkla avundsjuka här och snacka skit, känns som om det sista jag behöver just nu är att någon ögar mig.

men tids nog kommer ni få veta så ta det lugnt, bli INTE upprörda nu, sista jag vill ju eller?




 

one world?


Kommentarer
Postat av: G2 / Gosia

Mm, tycker jag också! Känns inte som om hon blir uppskattad så som alla andra artister är.

2010-02-01 @ 01:23:27
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0