You were too fly then, so fly away now !

har ett allvarligt problem någon kanske vill förklara för mig :

man börjar träffa en kille, allt känns bra det klickar och flyter på. helt plötsligt inser han att han börjar fastna och då drar han, tjejen står kvar och fattar ingenting, hon börjar tänka på allt som hänt under tiden de träffats, och börjar leta upp sina egna fel.
bara för killar är rädd för dtt binda sig vilket han antagligen är fullt medveten om redan innan han börjar träffa tjejen, så lämnar han tjejen med ett krossat självförtroende. och en insikt om att alla killar är svin.
för om vi ska vara ärlig så har detta säkert hänt 80 % av tjejerna i min ålder minst 2 gånger och sen att man har hört om vad som hänt sina tjejkompisar gör inte heller saken bättre.

min favorit del är talet : du är en bra tjej, du är så vacker och rolig, du har en underbar personlighet men jag är bara inte redo än, kan inte ge dig allt det du vill ha.

ett jag är en fucking bra tjej, och nej du förtjänar verkligen inte mig.
två hur vet du vad jag vill ha? du har inte ens tagit dig tid att ta reda på det.

tre varför inte bara vara ärlig och säga min snorre har inte träffat tillräckligt många vaginas för den ska kunna binda sig.

i mina ögon är killar svin tills de bevisat annat, vilket är väldigt svårt för dem och de oftast inte klarar av.
men sen får man med skylla sig själv man går i samma fälla varje gång, han är underbar, blinkar lite med ögonen sen är man fast, det borde fan vara tvärtom.
det finns de killar som verkligen är underbara med dem ska jag inte glömma, men jag tror de är så här killar och tjejer är svin tills de träffar den rätta personen.

tjejer kan med svina rundor precis som killar, men de kan tänka lite längre än vad näsan räcker också.
killar svinar mycket för att hävda sig, visa upp sig, men det kommer tillbaka det gör det alltid.

men det allra bästa är väl när killen kommer tillbaka, han har ångrat sig och insett vilket enormt misstag han gjort, sen sitter man där och funderar.
ska man ge han en chans till, blir det bättre eller kommer han pissa på än efter ett tag igen?


så någon smart jävel kanske kan förklara hur allt detta funkar? jag börjar se detta som jäkligt meningslöst.


You were too fly then, so fly away now




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0