ett gott skratt

fick en fin kommentar på förra inlägget, det gjorde verkligen min dag.
jag trodde direkt att jag visste vem det var, men hade fel, men fick veta en andra saker.
inte roligt att inse att personer i ens omgivning ljuger hela tiden, men ibland som idag kom sanningen fram.
vilket verkligen vart skönt, även om mycket har hänt så vet jag iallafall att jag kan lita på dina ord.

men iallfall du somm skrev inlägget, är du man nog att skriva de så är du man nog att stå för det.
fine att man har sin åsikt, men att man blandar in ens familj är bara skrattretande, men tack åsna du gav mig ett gott skratt iallfall !


ska iväg och klippa mitt hår nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0