Haii Haii

Alltså ska det verkligen vara så himla svårt? Här är sjukt mycket bevis på att killar/män/odjur vad ni nu vill kallas är fullkomligt ODUGLIGA! Och detta mina damer & herrar säger jag från djupet utav mitt hjärta :) Det finns bara ett fåtal punkter ni ska pricka rätt för att bli "the one" & ni klarar fan inte av de. Antar att ni läser just nu & kliar er på huvudet samtidigt som ni har ena handen precis innanför byxlinningen, lägger av en lagom äcklig fis & undrar what the fuck! Här ska ni få råd så ni kan gå till utposten eller något i den stilen & skanka er lite till..

KLÄDSTILEN era jävla svin är sjukt viktig! Kommer ni i baggy jeans & en ful grotesk tröja som liknar något ni köpt på en semester i turkiet så kan ni GLÖMMA att ens komma i närheten utav en OK tjej. Skorna är precis lika viktiga mina herrar! Hur svårt är det?

HÅRET förhelvete! Brolle Jr stilen fungerar absolut inte! Snagga det helt eller ha det någorlunda så du kan göra en OKEJ frisyr, & nej då menar jag inte sne bena i luggen och lite mer uppåt baktil, ÖRK!

BRÄNNAN. Må gud hjälpa dom labans vita spökena i mörkt hår.

TÄNDERNA! Jaha hur svårt ska det nu vara att borsta tänderna varje kväll & morgon? Näe just de för så unfreash & nasty som ni är gör ni det endast på morgonen. & sitt inte där & försök förneka för i 80 % utav fallen stämmer detta. Har ni tänder så det ser ut som att du öppnat flabben & någon kastat in dom så är jag jätte ledsen för din skull eller så råder jag dig att boka tid hos din tandläkare :)

(hygienen övehuvudtaget är DÖDSVIKTIG!) Ny duschad varje dag & en fet parfym gör susen.

STILEN mina herrar tillexempel när ni är ute på något uteställe med er madam. Stå inte & tro du kan dansa när du vet om att varenda jävel på stället dör lite inombords när dom ser dig. För du skämmer ut henne. Låt ALDRIG henne betala för något även om det är din sista krona i plånboken. & ännu mindre bör du berätta att detta är verkligen din sista krona.

Happ det var nog kanske 70 % utav allt, men det viktigaste. Ja som ni ser va detta mest ytligt. Men let's face it, SÅ ÄR DE! Sjukt förbannad nu alltså..

/ Natalie








Kommentarer
Postat av: kusheen

Och så skaffar vi oss ett liv natha hahahahah

2010-01-15 @ 02:47:51
URL: http://kusheeeee.blogg.se/
Postat av: Yasse

Haha. Du och sara är lika. :-P

2010-01-16 @ 00:48:56
URL: http://yass.blogg.se/
Postat av: Tanja

HAHAHAHAHAH sååå bra ;)

2010-01-16 @ 15:42:38
URL: http://www.finest.se/tanja88

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0