mooove bitch !

tror jag har blivit för gammal för att gå ut, är sjuktligt trött har varit de i mer än en timme, åldern tar verkligen ut sin rätt nu.
min kropp är nog inte gjord för att vara ute och shaka hela natten lång längre.
men en trevlig kväll har det varit med Tanja och Emil o hans vänner.
Först biljard och sen tivoli, älskar musiken på fredagar men tyvärr inte folket !

nu blir det till att kolla de sista minuterna på en sommar med göran, grymt rolig film om ni har min humor, verkligen värd att titta på !

en sak till, bara lägg ner allt, det enda ni kommer få se hädanefter är min rygg !


Kommentarer
Postat av: Tanja

tack för igår , shake shake <3

2010-01-23 @ 15:05:02
URL: http://www.finest.se/tanja88

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0