planer och en attack

ännu en dag har gått nu med en massa intriger, men nu tror jag det mesta är över.
så nu kan jag lungt och stilla tänka på mina emo tankar igen, skönt med lugn och ro måste jag säga.

imorgon har jag stora planer för Natalie ska få fart på henne ordenltigt, redan nu undrar hon vad hon har gjort gud för att förtjäna detta, men har förklarat för henne att det är för hennes eget bästa.

har glömt berätta om Millions lilla attack mot mig, skulle vara snäll och klippa av ett snöre under Natalies säng, Million gilla antagligen inte detta därav han attackerade mig haha, bet mig i håret och drog och tänk då på att jag log under natalies säng och skrek som en idiot, natalie sitter på stolen hon kan knappt andas och Gittan kommer inspringades och undrar va fan vi håller på med. men snöret fick jag fan av iallfall så jag va helnöjd med situationen.

ska fortsätta smida mina planer nu, god natt alla lovers and haters !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0