Anna Bergendahl borde bojkottas !

Senaste nytt : Anna Bergendahl har ett hemligt vapen inför eurovision song contest 2010!

Det har snackats om några jävla ljusstavar som de ska leka med på scenen antar jag, alltså kommer Sverige skämma ut sig extra mycket i år.

Men snäll som jag är så ska jag berätta vad jag trodde det hemliga vapnet va först total makeover? Plastikoperation? Någon anna framföra låten?
Men det bästa vore om vapnet innebär att Salem Al-Fakir sitter på scenen när man öppnar tv´n och man får höra hans ljuva stämma.

Men har ett förslag iallafall, snälla snälla snälla byta kläder förfan! Sjukt fula kläder, de hela med en ballerina klänning och om jag minns rätt vart den babyrosa? Och sen röda gympa skor till det, eller om det vart tygskor vilket fall som helst så passa det inte ihop, och inte på en stor sångtävling heller för den delen !
Och det kan fan inte bara vara jag som blev upprörd, förbannad när jag såg hon fjanten gå upp på scenen, inte bara jag heller som tänkte kasta ut tv´n när jag insåg att HON vann :@


Kommentarer
Postat av: Sara

Hon är braa !!! Jag till och med röstade på henne !

Fine, Salem hade med största sannolikhet haft större chans i esc, än vad Anna har. Men hon vá ändå en värdig vinnare, hon gjorde låten bra.

2010-03-24 @ 11:29:25
URL: http://saralii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0