den 21 mars

det blev en liten utgång för mig igår, Stoffe drog med mig och då drog jag med mig några gamla vänner, så det vart trevligt, sen att det vart dött ute är sin sak, och folk vart jävligt torra med, eller är det kanske jag som har sjuk humor?
som vanligt så måste folk gå in i en hela tiden, och har man ej kul så retar man sig på det.
plus pascha börjar se för jävligt ut, liksom vad är det med de nya sofforna? ska inte ens säga vad det såg ut som, mildt sagt så såg de fucked up.

på hem vägen blev det en korv för mig, och MC för alla andra.

nu idag har jag tränat, städat och kastat en jäkla massa saker, har även hittat lite saker som jag kanske har användning för, aja vi får väl se, kanske lägger in ett foto senare.

min farfar kommer på besök idag, inte ofta det händer så det blir stekt fläsk med löksås, riktigt söndagsmiddag det !
får jogga ikväll istället idag, allt har dragit ut på tiden.

och just ja, MADDE ! jag har hittar pusslet igen, så du får komma hit nu i veckan så får vi sätta fart igen, tänker fan inte ge upp !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0