helt otroligt !

har suttit och läst lite på nätet hela morgonen nu, hur bra det nu går med tanke på att Lina vakna och vart sjukt pratglad, men det fixar sig har satt på en film nu så jag kan skriva av mig.
men iallafall det jag ville komma fram till är att har ingen i denna stad hört talas om : kasta inte sten i glashus??
det är väldigt lätt att sitta och peka ut alla andras fel och sitta hemma på sina högahästar och tro att man är bättre än alla andra, när man egentligen är lika bra fast på olika sätt.
men vissa kanske gillar att ha hitlersynen ingenaning, men bara jag slipper höra skiten så bryr jag mig inte heller.

men tänk efter innan ni säger eller skriver något, det blir bara jäkligt pinsamnt.
hur man kan ha så mycket åsikter om alla andra och inte vara medveten om sina egna fel de är också märkligt, titta på er själva innan ni ska peka finger !

nej nu får vi fortsätta med dagen, men är lite förbannad idag har vant mig vid solen och helt plötsligt så är den borta :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0