just great !

tackar för igår direkt tänkte jag, sjukt nice va det, Tack Yasmine och Kristoffer !
så nu ska jag försöka sammanfatta gårdagen, tror vi först va på shakespeare, sen en drink på crom och sedan upp till stinsen, eller vart de tvärt om, inte riktigt säker där.

sedan till tivoli, lång kö men de gick endå snabbt, har ett svagt minne av att jag mobba alla i kön vilket låter som mig, pingvinen trängde sig men de är lungt barn får faktiskt gå förre i kön !
väl inne på tivoli stod man antagligen med en drink i handen hela kvällen, blev en jävla massa och en massa massa dans.
plus någon psykopat som vägra lämna mig i fred, liksom bara för man lånar ut en tändare är man bestfriends för det då?

kvällen avslutades med att putta igång en bil haha

alltså en riktigt jävla nice utgång !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0