last night.

som jag skrev igår så vart jag och såg Farsan på bio med familjen, eller ja alla förutom min bror, de kan vara skadligt att lämna sin data i två timmar :P

jag hatar verkligen att gå på bio, alltid någon som stör, men igår vart det riktigt jobbigt. han som satt framför mig hade världens största huvud och jag skojar inte, sen kunde idioten inte bestämma sig för om han skulle sitta rakryggad eller halv ligga så upp o ner hela tiden. kan tänka mig att dem bakom mig blev ganska så irriterade på mig med, men vart tvungen ju thats my defense.

sen raden bakom satt där en kvinna ja alltså när hon skrattade så vände typ hela salongen sig om bara för att se så hon verkligen andades, o herregud de vart de värsta jag varit med om, och så grisenljudet, pricken över i ett de ljudet kom precis när man trodde hon va klar, men ack så fel man hade.

och sist men inte minst har vi ungen som satt bredvid mig, pratade, satt med mobilen, suckade, sparka på mitt ben och fot och hennes idiot till pappa som inte märker ett skit.
morsan sa till mig att skit i de, men de va nära att jag fick ett utbrott. hur kan människor vara så jäkla störande ??

och hur fan ska man vara på bion för att ingen ska tycka att man är störande !?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0