MAXI !


1. Jag och Madde hade bestämt oss för att vi skulle till maxi, kommer inte riktigt ihåg varför men kan säkert tänka mig att det måste varit något viktigt!

2. När vi kommer in väljer vi att gå genom varsin grind.

3. Maddes sista grind öppnar sig dock inte och hon sitter alltså fast, jag skrattar så mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen, och hon vill att jag ska hjälpa henne men det vill jag ej, mycket roligare att hon sitter fast.

4. Jag säger till henne att hon ska hoppa över grinden, men då säger hon att tänk om hon klättrar över och den öppnar sig då, och jag menar på ja då blir allti mycket roligare. Men nej hon väljer att ställa sig vid vägg och verkligen trycker sig mot den precis som om ingen ska se henne.
Det kommer en gammal tant som ställer sig och tittar, madde tror då att denna tant ska bli hennes räddning, men NEJ hon står o tittar på madde i några sekunder men bestämmer sig för att ta den andra grinden.

5. Så kvar står madde mer förbannad och jag är mer glad !

6. Tyvärr öppnar sig grinden av sig själv tillslut, jag blev självklart mycket besviken men är fortfarande glad över att hon verkligen satt fast i TIO minuter.

Tack för mig vi hörs senare, ah just de 1-0 till mig right?

Kommentarer
Postat av: Madde

HAHAHA FYFAN ALLTSÅ JAG SKA BERÄTTA PARAPLY HISTORIAN PÅ MIN BLOGG DÅ!

2010-03-15 @ 10:05:59
Postat av: sara

hahahaha skulle de skrämma mig eller?

2010-03-15 @ 10:19:14
URL: http://goonilla.blogg.se/
Postat av: madde

JAAAAAAAAAA

2010-03-15 @ 14:11:32
Postat av: sara

hell no ! no way no how

2010-03-15 @ 16:44:56
URL: http://goonilla.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Du behöver vård Sara! Haha, tycker synd om Madde! :P

2010-03-16 @ 12:59:17
URL: http://fenixliv.bligg.se
Postat av: madde

TACK YASSE!!! :D

2010-03-16 @ 14:38:20
Postat av: sara

HAHHAHA palla tycka synd om henne, de är hon som hamnar i såna situationer hela tiden, jag tycker bara världen har rätt att veta :D

2010-03-16 @ 14:59:43
URL: http://goonilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0