olyckan på Ga torg

 

1. Som ni ser på bilden så är jag och Madde ute och promenerar på Ga torg, vi vart säkert påväg någonstans, ett viktigt ärende säger vi ! Madde går där i lugn och ro och har ingen aning vad som kommer hända, medans jag (den smarta) hatar ga torg så är alltid bered, speciellt de äckliga duvorna som finns där.

Allt gick i slowmotion, man ser duvan flyga ner åt, precis som om den dyker ner, den har ett mål och det är Maddes kära ansikte, precis när den är framme så flyger den uppåt så Madde hinner precis ducka, det vart precis som om den vart besatt alltså, den måste verkligen varit ute efter henne.

 

2. Som vanligt när det händer Madde något så dör jag av skratt men denna gång vart jag faktiskt inte ensam, en äldre dam kan vi kalla henne, ska ej skriva vad Madde sa för fint om henne. Men iallafall den här damen börjar skratta, HÖGT dessutom. Vilket självklart gör Madde förbannad.

MADDE : VAD FAN SKRATTAR DU ÅT?!?!?!?!

 

Madde är ju helt säker på att ALLA duvor är efter henne nu, ni ska se vilken panik hon får ibland, om de tittar mot hennes håll eller sitter på en lyckstolpe som hon måste gå under eller något, och VARJE gång ber jag en liten bön att de ska bajsa på henne !


Kommentarer
Postat av: madde

HAHAHHAHAHAHHAA vilken bok du skrivit..och "du är alltid bered på ga torg.." snacka skit! du va lika oberedd som moi .... och den där kärringen va ond.. usch hahaha

2010-03-22 @ 22:19:01
Postat av: sara

hahahahah nee för jag är rädd för duvor så är alltid bered :p

2010-03-22 @ 22:31:25
URL: http://goonilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0