packåsnor.

kan säga att idag är jag sjukt trött, har varit en lång dag, gick upp kl åtta och träna som vanligt, sedan åkte jag in i stan och träffade Yasse och Angelina, jag hade med mig matsäck så vi fikade ute och sedan läste vi böcker på biblioteket.

sedan fick vi för oss att vi skulle dra till willys och handla billigt, det slutade med att vi skulle få med oss tio flaskor med läsk sådan 2 liters på bussen blir en jäkla massa godis och chips. kan säga att vi såg ut som några jäkla packåsnor, plus vi hade ingen vagn med oss.
men som vanligt fixade vi det, så guldstjärnor till oss.

nu blir det soffan och en massa godis, yes that´s right ska synda idag, måste ha någon dag då och då där jag kan äta vad jag vill !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0