what a beatiful day

GODMORGON :D vilken undebar dag, solen skiner och jag ska vara hemma och lägga golv !
idag är det fullt upp, lägga golv ska slänga gammalt golv, sedan hinna träna med och laga mat. letar även efter hund på internet och i tidningar tror jag har halvt övertalat min pappa.

måste bara höja en person i min närvaro, när jag tänker på vär vänskap så tänker jag bara på en massa härliga minnen, minnen som man kommer kunna skratta åt i flera år framöver, sjukt kul har vi haft och ja vi har någ gått igenom det mesta tillsammans. Och det gör oss bara starkare som personer.
vi har en massa historier tillsammans, så som maxi, duvan, paraplyet, tivoli, burger king osv.
maxi är ju bäst enligt mig fast du inte gillar den.

ska faktiskt berätta den för er lite senare idag, ska se om jag kan rita upp hela situationen med så alla verkligen förstår, för jag kan lova er att jag trodde verkligen jag skulle kissa på mig av skratt, kunde inte ens hjälpa henne !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0