JAG VILL...

...ha fint väder!

blev fett arg när jag vakna imorse, detta jävla vädret, konstigt man mår dåligt?
när i helvete kommer solen, sommaren, och när planerar den att stanna kvar??

tycker alla kan hjälpas åt och be till väder guden att den 5 juni och en vecka fram ska det vara dödligt fint väder, är så här att min familj åker till bulgarien då, och jag vill vara neger när de kommer tillbaka.
så kom igen nu be en tyst bön!

snart ska jag åka och hämta linafina på dagis, blir en hel dag med henne, så de får fan vara fint väder, annars jävlar i det. plus jag har lovat henne att vi ska vara ute hela dagen och spela boll, äta glass, leka på lekplatsen.
kanske ska ta mig sig ett regnställ fall i fall?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0