lördag som om det gör någon skillnad

varje dag känns likadan, fett tradigt måste jag säga, har tänkt i flera dagar nu att något måste hända, något måste ändras, som jag och natalie vi måste sluta gå o plåga oss själva, sluta gå i stan och kolla på kläder och skor, som vi verkligen behöver egentligen men man måste prioritera.

igår hände det en jävligt rolig sak, kan tyvärr inte berätta vad det är just nu, men ni alla kommer märka en viss skillnad, eller ja en grymt stor skillnad, vi är rätt nöjda måste jag säga ! men just nu kan varken jag eller natalie avslöja what the big news are, men det kommer, i promise !

blev en mysig fika igår, med tjejerna, sedan kommer de skruvade kusinerna med förbi, skrattar alltid åt dem två.
haha vilka historier men har om stoffe, haha fast han gillar inte att jag delar med mig av dem, men enligt mig så har ni alla rätt att veta !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0